Friday, December 29, 2017

කෝලේ ඉරාගෙන ඇගේ හලාගෙන කඩුවෙන් කපාගෙන ආප්පයේ වන්දි ගෙවන්න පිටිපස්සෙන් යන අපේ ජනපති මෛත්‍රි…..

දෙසැම්බර් 29, 2017

” කොලේ ඉරාගෙන ,ඇගේ හලාගෙන පස්සේ දුක්වෙන්න එපා “…..
” කඩු වෙන් කවුරු කැපෙයි ද ? ඒ කෙනා කවුද කියන එක මට අදාල නෑ ”

එහෙම කියන්නෙත් …

“මේ රට වෙලාගෙන තියෙන රුදුරු භීෂණය, දුෂණය නතරකොට ජනතාවගේ හොරා කෑව මුදල් නැවතත් ජනතාවට ලබාදී ඒ නිතිවිරෝධි ,ජනතාවිරෝධි දේවල් සිදුකල සියල්ලම නිතිය ඉදිරියට ගෙනවිත තරාතිරම නොබලා ට නොවෙමිදඩුවම් දීමට මම කිසි විටකත පසුබට නොවෙමි. ….”

” එක්නැලිගොඩ, ලසන්ත, තාජුදීන් වැනි ඝාතන මෙන්ම වැලිකඩ සිරකරුවන් ගේ මිනිමැරුම් සිදු කල පුද්ගලයන් මෙන්ම ඊට අණ්දුන් ඉහළම තැනවල ඉන්න අයවත් නිතිය ඉදිරියට ගෙන ඒමට මම ක්‍රියා කරන ඔබට පොරොන්දු වෙනවා …….”
” මේරටට පිලලයක්ව පවති අල්ලස මුළු මනිනම පිටු දැක සුදුස්සාටම ඉතාම සුදුසු තැන ලබා දීමටත් කොමිස් ගැහිලි කියන පිලලය උගුල්ලා දැමීමටත් මම දැඩිව කටයුතු කටමි………..”

” කුමන බාධක පැමිණියත් රටට විශාල පිලලයක්ව ඇති මේ විධායක ජනාධිපතිකම ඉවත් කොට රටට වගකියන පුද්ගලයකු බවට මේ තනතුර පත් කරමි……”

මෙහෙම කිවේ 2015 ජනවාරි 08 වෙනිදා මෙරටේ නිතිගරුක පුරවැසියා ගේ ඡන්දයෙන් ශ්‍රි ලංකා ප්‍රජාතාන්ත්‍රික සමාජවාදි ජනරජයේ විධායක ජනාධිපති ධුරයට පත් කරගත් මෛත්‍රිපාලය.
අද වනවිට…………………..

” කවුරු කුමක් කිවත රටේ රණවිරුවන්ට මම අතතියන්න ඉඩ නොදෙමි …”
” මටඔනි අපේම ආණ්ඩුවක් පිහිටුවාගන්නයි. මට ඔනි නිල්පාට ආණ්ඩුවක් මේරටේ ඇතිකරන්න …..”

” මම තවත් කියන්නේ අපේ පක්ෂය බෙදුනොත් ඒකේ වාසිය අපේ හතුරටයි මම ලැස්ති කුමන පරිත්‍යාගයක් කර හෝ මේ පක්ෂය නොබෙදී එකට යන්න ….”

” මගේ සිහිනය කවදාහරි අපි සියලුදෙනාඑකට එක්ව අපේ ශ්‍රි ලංකා නිදහස්පක්ෂ ආණ්ඩුවක් තුලින් මේරට පාලනය වෙනවා දකින්නයි…..”

ඉතිං දැන් ජනතාව හිටං බලන් ඉන්නේ “කොලේ ඉරාගෙන ඇගේ හලාගෙන, කඩුවෙන් කපා ගෙන, පිටිපසසෙන් වැටී ගෙන මේ යන්නේ කාපු ආප්පය වැමෑරීමට බවනම්සත් සුදක් සේ පැහැදිලිය.
ඒත්………….

ජනතාව නම් දන්නවා මේයන මෛත්‍රිගේ ගමන නවතින්නේ අඩි 6 ක් නොව අඩි 8 කම වළ පල්ලටම ගොස් බවය.

මුලාශ්‍රය:අජිත් තෙන්නකෝන්.

No comments:

Post a Comment

මැයි 08 ආණ්ඩුව පෙරලීමට...... මෛත්‍රි එංගලන්තයේ දී..... කුමන්ත්‍රණයක ……? ඩිලාන් හා චන්දිම විරක්කොඩි ගෙන්නා ගත්තේ මෛත්‍රිමයි....

2018 අප්‍රේල් මස 20. 2008 ජනවාරි 08 ලාංකීය යුක්ති ගරුක ජනතාව බලයට ගෙනා සුදු පිරුවට ඇද උදේ ඉදන් රෑ එලි වෙනතුරුම අනුන්ට අන්ච් ...